View Single Post
Ene venninna mi var ganske nysgjerrig på dette i fjor og hadde visstnok prøvd MDMA én gang før uten å få noe effekt, men fordi hun hadde så lite peiling så antok hun bare at hun hadde fått et dårlig produkt. Derfor kjøpte jeg rene krystaller til oss og passet på at hun forberedte seg godt, at doseringen var riktig og at stemningen var god - men hun fikk fortsatt ikke noe funk, selv om alle andre fikk. Først da gikk det opp for meg å spørre om hun gikk på noe medisiner, og det gjorde hun selvsagt.. Det endte opp med å være en ganske kjedelig opplevelse for henne, men det kunne endt mye verre.

Har en kompis som også går på SSRI, og det hender at han lar være å ta medisinene i et par dager for å kunne ta MDMA, men han får fortsatt ikke full effekt og må ta langt større doser enn anbefalt for å få noe utav det. Har ikke fått inntrykket av at han synes det er en god idé eller at det er verdt det egentlig, men han sliter med avhengighet og har ikke et sunt eller rasjonelt forhold til rus. Det ser ikke ut til å være tilfellet for deg, så da anbefaler jeg deg virkelig å bare la være.

Om du er fast bestemt på å gjøre dette uansett så anbefaler jeg deg å ikke kjøpe/ta med mer enn du tenker å bruke. Det er fort gjort å bli fristet til å redosere i håp om å få (mer) virkning, spesielt når de rundt deg har fått god effekt og du kanskje er den eneste som ikke føler på noe. Les deg gjerne opp på "Serotonergt syndrom" i forkant også, sånn at du kan være obs på hvilke symptomer du må ta på alvor. Forhåpentligvis går det bra, men ikke tro at dette er risikofritt så lenge du holder deg til doseringene dine.