View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Rosander Vis innlegg
Du må gjerne argumentere så mye du vil, men fakta ligger rett foran øynene dine om du bare åpner de litt. Det har ingenting med å tro at man forstår noen (egentlig ganske latterlig og usaklig det siste du skrev). Du påstår at jeg driver med hersketeknikker men går i en den mest åpenlyse fellen selv ved å forsøke å latterliggjøre meningene mine med å henvise til ett eller annet tyske greier.
Vis hele sitatet...
Hæ? Kva fakta?

Skal eg repetere kva eg skreiv?
Det har jo ikkje vorte truga med atomvåpen i 20 år. Det har tvert imot vore så godt som stille om atomvåpen i tjue år - og dei siste fire-fem åra har Russland snakka meir om atomvåpen, og etter invasjonen har dei meir eller mindre utilslørt trua med å bruke dei og.
Vis hele sitatet...
Er ikkje det fakta at Russland har truga med atomvåpen? Det er sjølvsagt korrekt at dei ikkje endå har brukt dei, men argumenterer du virkelig ut frå at fordi du ser på det som tomme trusler så kjem ikkje Russland med trusler?

Eg noterer meg forøvrig at du ikkje svarer på argumentasjonen min i innlegget du svarer på, men stortsett går rundt grauten.

T.d. påsto du at dei har lover som regulerer atomvåpenbruk. Mitt svar på det er at russisk grunnlov garanterer ytringsfridom - utan at det ser ut til å vere spesielt reelt. Har du ein kommentar til kvifor lovverket rundt atomvåpen er bindande for Kreml, når dei åpenbart kan ignorere andre delar?
Sist endret av vidarlo; 31. oktober 2022 kl. 14:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.