View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det noen kalte hyper-kriminell og sprøytenarkoman i mange år. Har ikke tellingen på hvor mange dommer jeg har på meg og sona en periode og har utført samfunnsstraff.

Idag, noen år etter jeg brøt med alt av rus og det kriminelle miljøet. Er jeg samboer med den fineste dama jeg har sett, sikla på og drømte om hu i mange år før jeg ble nykter og lovlydig også. Vi har to barn sammen og hund og katt.
Jeg har fast jobb, har fått tatt fagbrevet og jobben kosta også på meg et kurs som gjør at jeg ikke kan bli høyere utdannet / er helt på topp mtp kompetanse innen faget jeg jobber i.
Det er en veldig fysisk tung jobb, og jeg elsker den jobben så mye at jeg også driver med litt det samme som en slags hobby / tjeneste for venner og bekjente på fritiden når de vil ha noe slikt utført.

Jeg kan ha perioder hvor jeg savner eller tenker en del på å sette meg en smell ta av litt bare for en helg osv, helt til jeg kommer hjem å ser den smell fine dama mi å barna våre.

Har planer om og holde meg på denne nyktre og straighte stien da jeg er på en så bra plass her i livet nå. Men så vet man jo aldri hva fremtiden bringer.