View Single Post
Uten noe særlig toleranse sovner jeg som regel på 1mg av apotekvare eller ksalol utgaven som kjøpes illegalt. Kunne muligens klart å sovne på 0,5 også men da må jeg ha hatt en ukes opphold for at et skal funke, men 1mg så sant jeg ikke tar mange og øker toleransen holder som regel. Og jeg sliter med tilbakevendende periodisk insomnia som er helt idotisk hvor jeg blir liggende våken med 0 sjans for søvn uansett hva jeg prøver på alt fra 3-8 (8 er personlig rekord) dager.. Sykt slitsomme greier, så for å bryte meg ut av dette mønsteret som skjer minst 1 gang hver måned, noen ganger opp til flere, så kjøper jeg ofte noen få ksalol små blå 1mg xanax og sover som et barn i 6-7 timer og våkner helt klar i toppen og opplagt. Men er veldig forsiktig med å ikke innta for ofte eller over lengre perioder enn max 1 uke, da jeg nekter å pådra meg abstinens av de da den visstnok skal være helt forjævlig og få heroin abstinens til virke som "a walk in the park". Så ha respekt for stoffet og bruk med måte og helst kun ved behov.