View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Såvidt jeg har evnet å indusere fra diverse advokater for «den smale sti», er det du beskriver livet. Akkurat sånn det skal være. Å være lykkelig og velfungerende handler visstnok i stor grad om å lære seg å nyte en grå tilværelse like blottet for toppunkter som for bunnpunkter. En slags konstant mangel på driv, initiativ og nye impulser vil tilsynelatende oppleves som helt ok så fort du er vandt til det. Hang in There buddy! You’ll be dead before you know it!
Vis hele sitatet...
Her tar du feil, Tøffetom. Ptsd og følelsen av at ting er veldig galt er ikke livet og sånn skal det absolutt ikke være.

Til TS:
Første steg er allerede gjort. Du har forklart hvordan du har det på et forum der du ikke kjenner noen. Det er en bra start! Har selv slitet med ting og sliter selv den dag i dag, men kanskje på en annen måte enn det du beskriver. Jeg tror det er viktig at du oppnår en form for progresjon i livet ditt, uavhengig av hva det er. Du er lærling - bra! Neste mål er fagbrev. Jeg tror det er viktig at man hele tiden har noe å strekke seg mot, for hvis man ikke har det kan hverdagen fort bli enda mørkere og tristere, spesielt for oss som har tankekjør og nok andre ting å tenke på. Dette er absolutt ikke fasiten for å få det bedre, men det er ting som har hjulpet for meg.