View Single Post
Enemy of the snut
Trådstarter
369
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke svaret du er ute etter, og ikke en medisin du blir å få. Men adhd-medisin/amfetamin i medisinske doser kan så og si fjerne symptomene totalt. I hvert fall etter både egen, og andre her på forumets erfaring.

Men legen din blir aldri å skrive det ut for restless legs.
Vis hele sitatet...
Skal få testet ut 300mg Neurotin om ikke så lenge, ikke via legen men får et brett fra en venn som jeg skal bruke medisinsk..

Amfetamin er uaktuelt da jeg ikke liker amf. Kokain går bra men koster vel mye. Gir heller Neurotin et forsøk da jeg har fått flere tips fra andre om å prøve dette

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var en del plaget av dette før. Klaget til fastlegen og ble sent til utredning.

De på utredningen kunne mye om dette og vi prøvde først Sifrol, så Neurontin. For meg tar Neurontin 95-99% av dette. Har nå litt ubehag 1 kveld hver 2 måned istedenfor hver kveld.
Vis hele sitatet...
Da ser jeg frem til å få testet Neurotin, da Sifrol ikke var til mye hjelp.. Det hjalp enkelte ganger, men symptomene ble ofte verre og da lot jeg heller være å ta preparatet.
Sist endret av Tytjepelk; 18. juni 2019 kl. 13:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.