View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Joda, sant nok!
Du kan jo begynne med en boks med kattegodt da, la pus smake (de fleste katter elsker kattegodt).
Positiv forstærkning, gi pus snadder, når katten gjør noe positivt.
Itilegg kan du riste på boksen med snadder i, når du vil ha pus til deg.
Ta deg tid, til og begynne med er alt på kattens premisser, slik at den føler den er i kontroll, ikke føler seg fanget etcetc.
beklager min strenge respons, har mere til overs for katter å dyr, enn jeg har for mennesker.
Var ikke mye konstruktivt jeg kom med først, mere rage. Sorry!
Kan også prøve å kjøpe ei pølse med Lungemos, (mine katter er gale etter det ihvertfall), som en ekstraekstra go`bit.
lek å kos å kontakt skjer på kattens premisser, intill den er trygg på deg, og omgivelsene, så må det nesten bli sånn.
Lykke til.
Vis hele sitatet...
Ikke tenk på ditt forrige svar mann, skjønner jo såklart at folk reagerer. Akkurat nå så er jeg 1 m unna den mens jeg mjauer. Rudinger er ikke fan av lek, så hos meg skjer alt på hans premisser. Hadde faktisk et helt ekstraordinært lykketreff nå for fem minutter siden da jeg gikk ut i bakhagen. Plutselig lå den på plenen min, mot veggen (altså den var fanget), også presterte den å komme bort til meg! Nå sitter han med hodet i skålen og spiser for harde livet. Dette var herlig. Ha en toppers kveld alle sammen.

Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Og du har hatt den hvor lenge sammenhengende? 4 dager? Lover godt for ev. fremtidige dyr du får deg. Må du jage et lite dyr med golfkølle for å kjenne at du har makt over den, eller? Tilfredstiller det deg? Rimelig sikker på at dette er troll, men...

Ikke skaff deg dyr du.
Vis hele sitatet...
4 dager. Nei, det tilfredstiller meg ikke. Ikke troll, hadde aldri kastet bort tiden min på noe slikt hvis det hadde vært tull&tooooys.
Sist endret av Mephedrone; 30. mai 2017 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.