View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Du tar aldri på katten fordi du har tro på dens selvstendige styrke?
For at katten skal bli trygg på deg så MÅ du faktisk ta på den en gang i blandt.
Rører du den aldri så vil den også tro at du ikke liker den og du kan se langt etter at den ''viser deg mage''.

Det virker egentlig ikke som du vil ha hjelp til å komme på godfot med den da du heller ikke vil gjøre noe selv for å komme dit.
Vis hele sitatet...
Ja, katter er selvstendige dyr. Min utørstelige evne til å kjenne et individ forteller meg at den mektige katt kommer når den har blitt nysgjerrig på trådstarter. Jeg merker at samtlige er mer interessert i å fortelle meg hva slags ellevilt uhyre sjelen min består av. Jeg forstår den. Derfor må dere forstå at man tenker ikke på samme måte som barn. Let's leave it at that.

Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Måtte bare le og syntes du fortjente at katta pissa på tingene dine. Det du kan gjøre er å være den som gir katta tørfor og vann. Gi katta et stillehjørne der den kan være i fred, de fleste katter (særlig ukastrerte hannkatter) tilgir aldri, de er ikke bikkjer. Katta kommer ikke til å stole på deg 100% den kommer bare til å skjønne at du har sluttet å plage den og forhåpentligvis viser den respekt. Slutt å plage katta med kølla. Ellers anbefaler jeg at katta flytter til foreldrene til dama hvis de er kjent med hverandre elns. Skaff deg heller et akvarium og ikke bank på glasset.
Vis hele sitatet...
Nei, katten min har aldri kunne etablert noe forhold til damen sine lik. Har oppbevart pusen hos en god kompis av meg som så seg lei etter 3 år. Kom på dør med bur og alt. Jeg leverte den ikke fra meg med bur engang. Han var tydeligvis interessert. Nå kan jeg uansett melde om at den tåler å se vekk når jeg er ved den. Trust is established. Vi har flotte øyeblikk sammen der vi begge to blinker til hverandre. Pølsevevet om at balltreet kommer frem må knebles.
Sist endret av Mephedrone; 29. mai 2017 kl. 22:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.