View Single Post
Greia er at jeg er helt tett og slimete om natten så sliter med søvn. Jeg har tettere nesekanaler en vanlig så jeg merker forskjellene bedre så har en greie med legene gående. Men inntil det er fiksa så må jeg optimalisere litt (uansett greit å optimalisere) F.eks. med luftfilter/luftfukter. Jeg bor langt unna bakkenivå og har ikke stort med plass til å tørke inne. Så får ikke gjort de vanlige småtriksa.

Når jeg står opp så er jeg helt tørr i munn og tett i nesen.

Men kan hende jeg heller burde se på ett luftfilter anlegg. Få ut mengden av støv ol. Jeg støvsuger ikke praksis.. Kun vasking med klut.

De 24% som det er nå er tiltross for regn ute. Jeg tipper soverommet er enda tørrere. Mindre rom med mindre matlaging og avdamp fra bad.

Skal ta inn mitt andre hydrometer som har stått ute og sjekke på soverommet. (må bare fikse batterier)

Noe av den tette nesen det skyldes nok været og fraværet av sol som sikkert gir litt lite D-vitaminer ol. Men syns det var litt rart... Jeg er ikke syk liksom. Trener vekter som bare det når jeg får nok søvn og føler meg opplagt.
Sist endret av Triforce; 2. desember 2015 kl. 16:54.