View Single Post
datadyrkegeeknarkis
Trådstarter
84
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Men du har vel ikke mottatt sosialhjelp i 20 år? Livsopphold gjør jo at du overlever, men gir ikke mulighet
for leve ett normalt liv (gå på kino, konserter, spise ute, reise).
Hvorfor vil du ikke ha AAP, og hva er egentlig tidslinja her? Hvor lenge har du jobbet, hva mottar du nå, planen videre?
Vis hele sitatet...
ikke sammenhengende.. hatt hatt nok med utplasseringsoppdrag gjennom nav liksom...arbeids trening, kvalifikasjonsprogrammet, aap fikk jeg et halvt år mens jeg var innlagt på psykiatrisk for sosial angst og depressjoner.. Men jeg fikk 500 kr i lomme penger mens jeg var innlagt, av NAV... holdt ikke til å dekke en måned med tobakk engang.. og jeg var fortsatt på perm hjemme hver helg. Så hvordan nav mente jeg skulle klare meg husker jeg ikke... klarte meg heldigvis takket være min snille bestefar... Enden på historien er faktisk at jeg får baksmell på 20000kr pga av AAP og at jeg ikke hadde skatta riktig % av det... Jeg så aldri penga på konto engang, for nav tok alt sammen, siden dem hadde betalt husleie i et halvt år, mens jeg var innlagt, og det skulle dem selvfølgelig ha tilbake.. Så det ble en jævla dårlig erfaring med AAP for min del hvertfall....ø.
Sist endret av snowden; 19. oktober 2021 kl. 06:28.