View Single Post
Sitat av monoxide Vis innlegg
Har fått phenylpiracetam stoppet i tollen og sendt til post i butikk, var litt nervøs ved henting men ingen problem.
Dette er en stund siden, og regner med alt slikt blir stoppet og destruert/sendt tilbake nå tildags.

Fungerte forøvrig overraskende bra, som en veldig svak amf rus med mer fokus og konsentrasjon. Absolutt et verdig middel.
Vis hele sitatet...
Bestilte phenylpiracetam og ca 5 andre stoffer i en og samme pakke for bare et par måneder siden, som ble åpnet av tollen men likevel sendt til meg. Er ingen grunn til å tro at nootropics som ikke er reseptbelagt vil bli stoppet nå tildags.

Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Phenylpiracetam og Noopept virker meget interessant, noen som har erfaring med noen av disse?
Vis hele sitatet...
Jeg har erfaring med begge.

Noopept fungerer best om man tar det daglig, da effekten bygger seg opp over tid. Gir økt konsentrasjon og fokus, og det gjør at "alt" i dagliglivet føles litt lettere å gjennomføre. Fungerer ypperlig hvis man studerer og lignende. Det har ikke noen særlig merkbare negative bivirkninger for min del.

Phenylpiracetam føles ut som en blandig av f.eks. noopept og en stimulant. Gjør en betraktelig mer våken og fokusert, og gir av og til svak eufori, men man bygger også veldig fort toleranse. Passer best å bruke av og til, hvis man har f.eks. en lesedag eller noe annet man skal ha gjort unna. Synes til tider phenylpiracetam varer litt vell lenge, da jeg ofte fortsatt føler meg stimulert ved leggetid og sliter med å sovne, selv om jeg tok det når jeg sto opp.

Begge to fungerer veldig bra å kombinere!
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:19.