View Single Post
Sitat av colakork Vis innlegg
Må si meg enig. Greit det er skammelig når du får ei bot eller må sone pga han eller hun men de gjør bare jobben sin.

De fleste gjør jobben med stor yrkesstolhet. Jeg personlig er samarbeidsvillig om det de vet hvertfall og det har vært nok for mutual respekt så langt det kan gå.

Altså de gjør jobben sin og alt det innebærer mens jeg passer på meg sjæl.

Har til og med meglet med noen makkerpar etter noen adrenalin fylte øyeblikk der de rett og slett droppa å anmelde fordi de kunne si de var like inni situasjonen selv som meg.

Kommer på noen flere situasjoner men det hadde outet meg altfor tydelig hvis feil folk leste
Vis hele sitatet...
Nettopp! Og det er som når en hører om barnevernssaker, en hører selvfølgelig bare de verste sakene. Begge etater har taushetsplikt, så en kan ikke forvente at det blir gjenfortalt i sin fulle sannhet, når det kun er en side av saken som blir formidlet.

Det er ikke for å forsvare alle som jobber i disse etatene, men jeg vil absolutt si at 99% av de som jobber i begge etater gjør det fordi de har et ønske om å bidra til en kjip situasjon. Hvis du (leser) mener at du blir forfulgt og trakassert av politiet uten noe reelt grunnlag så ville jeg ha sett over livsstilen min en gang til om jeg var deg.