View Single Post
Trikssssi
Trådstarter
159
Takk for responsen! Godt å høre at advarsler blir tatt til etteretning.

DarkStar:
Du "traff" godt med den posten din der!
Jeg tror jeg har hatt to små perioder uten amfetamin det siste året. Den lengste var vel på litt over 2 uker. Det var et resultat av at ei god venninne tok overdose mens hun var med meg, og det satt meg helt ut. Etter det gikk jeg til legen min og fikk sykemelding. Isolerte meg i en periode, fra alle, og trodde jeg var på rett spor.

Utenom de to pausene (jeg kan huske) så har jeg amfetamin (eller et annet stoff) i kroppen til enhver tid.

Det stemmer nesten helt, at jeg føler meg normal når jeg er ruset. Jeg begynner bare å falle mer og mer over til et punkt hvor jeg ikke engang lenger vet om jeg er ruset eller ei. "Virkelighets-perspektivet", om jeg kan si det slik, forsvinner. Kan vel si at jeg snart ikke vet hvem "jeg" er lenger.

Familien er inneforstått med rusproblemene mine. Men de tror at jeg har vært rein siden 27. desember. Noe forsåvidt de fleste tror.

Og så har det seg slik, at jeg kun har 2 personer på denne kloden, som jeg stoler på, og kan betro meg til.
Den ene flyttet til Australia for litt over en uke siden. Og blir borte i ett år.
Den andre skal etter all sannsynlighet sone 4 mnd i fengsel om ikke alt for lenge.
Det gjør at jeg ser for meg et ganske "mørkt" år, egentlig.


Takk for positive tilbakemeldinger!
Sist endret av DonVito; 13. februar 2006 kl. 03:01.