View Single Post
TS: du har virkelig problemer med hvordan du krangler, bare masse vas, mas og påstander.
Om du ikke blir mer konsis så gidder selv ikke den du krangler med lese det du skriver.

Og dama di, ho virker ikke følelsesmessig tilstede. Enten har du allerede fått henne til å resignere med lignende masing som du viser til i samtalen. Eller så er hun lei av forholdet men ikke ønsker å være alene.

Det virker for meg at hun forsøker å fremprovosere litt action, det er bare kverrulant å hele tiden refere til "jeg har svart indirekte", ho vil ikke svare fordi ho ville hverken sluttet i jobben eller sagt det til deg, måten ho ordlegger seg på er slik man gjør når man skal holde dører åpne.
Eller så vil hun ikke svare fordi hun ikke ser på forholdet deres som 100% sikkert, men heller ikke ønsker å lyve, slå opp eller å lage en krangel (som hun tydeligvis har klart).

Jeg ser for meg ei dame som kunne tenkt seg å reise på backpacker tur til bali, mens du foreslår å besøke foreldrene dine på hytta.
Jeg har sett veldig lignende situasjoner før hvor problemet rett og slett er at begge to har ulik forventning til forholdet.
Sist endret av random105675; 13. august 2019 kl. 17:20.