View Single Post
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt at all. Det jeg vil fram til er, hvorfor risikere å ta sjansen på å bli avhengig igjen av noe du tidligere har vært avhengig av? Om jeg jobber i helsevesenet er heller ikke noe relevant.
Skjønner ikke hvorfor du føler deg så tydelig truffet av det jeg har skrevet, men lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg ble provosert rett og slett fordi jeg har nevnt det flere ganger her på forumet og på YouTube. Jeg er fullstendig klar over hvor stor avhengighetsfare det innebærer.

Kan igjen bare beklage; men jeg kjenner at abstinensene gjør meg irritert, Dumt det går utover deg. Kommentaren ang. helsevenet kom av at jeg har hørt helsepersonell nærmest si nøyaktig det samme som det du kom med.

Sitat av trippy Vis innlegg
Lykke til med avrusning, husker du var med en gang og kjøpte hasj i sfj i 2012-2013 ish, husker du oppførte deg som tidenes douche griserusa på rivere, håper du kommer deg ut av det
Vis hele sitatet...
Rivotril, eller benzoer generelt gjør en til en kynisk tulling. Kan bare beklage om det var en bæd situasjon. Har fått en mye større respekt for det, og har ikke touchet det på flere år frem til noen måneder tilbake for å teste hva kroppen taklet; er mye mer oppmerksom på hvordan jeg blir som person, og ei dame som holder meg i sjakk..

Send meg gjerne en PM hvis ønskelig - hadde vært interessant å få høre mer.

Takk for at du deler, tror jeg
Sist endret av Not Normal; 5. august 2019 kl. 19:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.