View Single Post
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Siden det sto at man kunne bruke denne tråden til å kommentere nettbutikker...

Jeg skal handle noen helt standard komponenter i forskjellige former og farger og kikker gjennom de fleste sidene i tråden her. Konklusjonen min er ELFA regjerer øverst i prisskalaen, så det suser etter. Et vanlig stripboard (koblingsbrett med kobberbelagte striper) koster fra 50 kroner og oppover til hinsides, mens jeg sitter med en annen UK side på andre fanen, hvor jeg finner tilsvarende brett til 2 amerikanske dollar. I størrelse tilsvarte brettet det til 70 kroner på elfa. Veldig synd egentlig, da jeg bor like ved elfa og skolen har rabattavtaler, men det er rett og slett veldig dyrt i forhold til konurrenter, om du skal ha litt.

edit: Vil også legge til at nettsiden deres er dårlig strukturert (ikke kompleks), og mange skrivefeil ol. trekker ned hos en seriøs aktør
Vis hele sitatet...
jeg kan legge til en ting til jeg HATER etter at elfa kom med det nye systemet dems: javascript (eller åssen system dem enn bruker...). jeg kan faen ikke åpne forskjellige produkter i nye faner, jeg må manuelt inn på hver eneste for å se spesifikasjoner osv. og det å gå tilbake da er ikke bare bare...
Sist endret av VivaLatrina; 22. november 2009 kl. 00:15.