View Single Post
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Mesteparten er vertfall flein, ser ut som det er en del gammel sopp der også, med mindre den har fått den fargen pga regn osv.
Et par av soppene så litt sketchy ut, så du må nesten vente på at noen med mer erfaring når det kommer til soppplukking svarer.
Vis hele sitatet...
Det hadde regnet litt tidligere på dagen, så noen var veldig fuktige, men tror noen av de har mørknet ekstra mye pga. oppbevaring i pose, som har ligget trangt i lommen. Vet dette ikke er optimalt, men vil ikke gå rundt med en boks heller. Har brukt boks før, som jeg hadde i en sekk, men da bonden oppdaget meg og prøvde å holde meg igjen til politiet kom, så var det litt tungvint å komme seg oppi sekken. Vil ikke gå rundt med en boks da det går folk forbi som helst ikke bør få noen mistanke om noe som helst



Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Eneste jeg trekker litt i tvil er den i nederste høyre hjørne med
en revne i hatten - den så liksom litt for grå ut, men sannsynligvis
bare bildet som lyver litt.

Ellers er alt flein, ja.
Vis hele sitatet...
Da er den kastet. Jeg er ganske sikker på at det var flein, men spiller liten rolle med en fra eller til, da vil jeg heller føle meg 100% trygg. Ikke kjekt å ha det i bakhodet om man skulle føle seg litt dårlig under trippen. Enig i at den var litt mer gråaktig på bildet enn de andre.