Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Woah. Ingen steder sier han, så vidt jeg kan se, at han dømmer henne, på noen som helst måte. Det han derimot sier er at dette er noe han ikke klarer å håndtere så godt. Altså at det er hans problem, ikke hennes, og ønsker råd til hva i alle dager han kan gjøre med det.

Dra hode ut av ræven og innse at folk er forskjellige. Han fremstår ikke som en drittsekk som mener kvinner er verdiløs om de ikke er jomfru, men heller som en mann som innser han har problemer med ting som burde være irrelevant, men av en eller annen grunn ikke er det.

De to midterste setningene din er også helt irrelevant, og det virker bare som om du prøver å forsterke OP sine dårlige følelser. Hvorfor?
Vis hele sitatet...
Damn, eid.

Godt å se at folk her inne har ryggen til hverandre når urett melder seg. Good on you.
Mulig jeg var litt krass og/eller bommet i et forsøk på "tough love".

Står ved at han virker low-key dømmende. Les mellom linjene. Setninger som "hele mitt bilde av henne forvrenges" og "miste tillit og voldsom sjalusi" snakker vel for seg? Han har for all del rett til å føle det han føler og la bilder vrenges og tillit få vinger å fly på.
Et sted kommer problemet fra, hvis han ikke var dømmende men åpen og aksepterende ville han ikke hatt dette problemet imHo.

Så til hva han evt kan gjøre med problemet; Jeg vil foreslå at du prøver med aksept. Hva får man liksom gjort med noe som tilhører fortiden anyways? Hvis du ikke kan leve med at hun ikke er den du trudde hun var står du alltids fri til å stikke og finne en som er så uskyldig som du ønsker.
Sist endret av SpiritLion; 10. januar 2017 kl. 17:39. Grunn: Skriveleif