View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Når har jeg sagt at cannabis nødvendig vis er det beste? Folk er forskjellige å mange tar sikkert bedre nytte av ditt en datt og motsatt...

Er vell sammen om du har ting ekstrahert eller ikke, poenget er at ekstrakten trenger å inneholde alle cannabinolene for å funke på enkelte ting (full pakke)

Kan se om jeg finner kildene mine senere. Sitter ute med telefonen min nå, så får vente til jeg sitter hjemme på pc'n
Vis hele sitatet...
Hvilke sykdommer er det som har behov for "full pakke" for at cannabis skal være det beste legemiddelet for symptombehandling?

Og du mener vel ikke at folk med angstlidelser skal eksperimentere selv med forskjellige strains som potensielt kan gjøre symptomene verre?

Poenget med ekstrakt er jo at man skal kunne dosere riktig og kun få de symptomlindrene effektene man er ute etter og ikke mange bivirkninger.

Om feks cbd hjelper mot angst, så er det lite poeng i å røyke seg fjern om du kan få tak i kun dette ekstraktet som demper symptomene dine.

Så derfor misstenker jeg at du er for legalisering for å røyke deg fjern, ikke medisinsk behandling siden det virker som at det eneste som funker er fullgod pot i en joint og alt annet er bare tull.

Og siden du totalt ser bort fra at rusen er en bivirkning, ville det vært lurt å skrive ut brennevin mot sosial angst?
Du vil i mange tilfeller bli mer sosial av å være full, men det er ikke dermed sagt at det er en god løsning.

Eller for å sette det på spissen så kan en god medisin mot tannverk være at kompisen slår deg bevisstløs i noen timer, du vil ikke oppleve smerten som tannverken gir deg, men det er ikke noen god ide.