View Single Post
Blir nesten flau av å lese en del av innleggene her. Hvorfor bryr dere dere om en slik historie er sann eller ikke? Hvorfor ikke bare svare på spørsmålene? Nå gjelder jo ikke dette alle, flere har kommet med gode råd, men enkelte av dere burde virkelig finne noe bedre å gjøre enn å kritisere TS fordi dere ikke tror på historien. Det har strengt tatt ingenting å si for dere eller for eventuelle svar dere måtte ha på TS sine spørsmål. Selv om det sikkert finnes mange som liker å lyve til fremmede på internett, så er det ikke spesielt fruktbart å bestride andres subjektive erfaringer. I alle fall ikke når man ikke har andre argumenter enn "jeg tror deg ikke".

TS: Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg sammen med venninnen min tatt kontakt med politiet. Det kunne kanskje også vært greit om du kunne fått en uttalelse fra taxisjåføren på hvordan din oppførsel var mens du satt i bilen. Selv så var jeg sammen med to andre venner på gaten da vi fikk litt tilsnakk av politiet pga. slåssing. Det eneste vi hadde gjort var å tulledytte litt på hverandre og kaste snøballer mens vi lo og helt klart hadde det hyggelig. Poenget mitt er at politiet ikke nødvendigvis får med seg alt. Det er uansett bedre å snakke med politiet og ordne opp i en eventuell misforståelse når man er blitt edru.