View Single Post
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Noe grafitti kan være ok, hvis det bl.a. blir utført slik som Myoxocephalus nevner ovenfor. Da mener jeg grafitti, som faktisk er kunstnerisk gjort. Der en faktisk kan se at noe (vakkert eller morsomt) er tegnet.

De som tagger og slikt, så sammenligner jeg det med én ting!..
Det er "Per på 5-6 år" som akkurat har lært og skrive navnet sitt. Og gjerne skriver det på pairlapper, vegger, stoler, gulv og hvor som helst ellers. Og jeg mener selvsagt at en bør se mellom fingrene med dette, og humre av det etterpå. Men når personen nærmer seg konfirmasjonsalder, så mener jeg at en bør forlange litt mere omløp i hodet, og at en gjennomtenker konsekvenser av det en gjør bedre! Eller?!?
Vis hele sitatet...
Jeg føler det ligger mer bak. Jeg har alltid hatt noe interesse for kunst. Forsatte med tegning når alle andre ga seg osv. Når jeg først ble invitert med på å piece på en lovlig vegg fanga det meg. Firesifra "kråker" etter så ser jeg poenget. Det er ikke pent med tusjing overalt. Derimot syntes jeg dører og plasser kan fungere, der kan man se mange kjente navn og se hvem som har Vært utpå i byen.

Nå blir det mest kråker kun når man er for full de gangene man er i byen. Ellers er pieces det eneste jeg egentlig brenner for å gjøre nå. Fikse opp en sliten undergang på Haugerud i Oslo. Hvem kan vel bry seg så mye om det? Spesielt når det er lagt litt arbeid i det. Såvidt jeg vet får man like mye i bøter om man lager en passe stor piece på en vegg eller klasser med tusj på dører.

Før kunne jeg argumentert mot alle som syntes tægging er stygt, etter noen år i gamet er jeg blitt en reflektert ung mann.

Spennende diskusjon!

heartslava