View Single Post
Sitat av KrizR Vis innlegg
Hei,
Har brukt Lanjelins downloader flere ganger med vellykket resultat!
Takk for det!
Men, jeg opplever at det er behov for bedre kvalitet for å få god lesbarhet av den nedlastede teksten. Opp til Level 4 kommer hver side som ett image, men som Zorro beskriver, er problemet at for høyere Levels blir sidene delt i to eller flere images. Såvidt jeg kan se, gir Level 5 at sidene blir delt i to images for hhv. øvre og nedre halvdel. Level 6 gir fire kvartsider.

Level 5 gir mye bedre kvalitet enn Level 4 og er helt OK til mitt formål, men da leverer Lanjelins downloader bare øvre halvside.

Da jeg ikke er oppegående på Java, vil jeg med dette spørre om Lanjelin kunne tenke seg å utvide downloaderen til å handtere Level 5 også?
Om ikke annet ville det være til stor hjelp om downloaderen kunne levere både øvre og nedre halvdel, så skal jeg vel finne en måte å lime dem sammen på.
Vis hele sitatet...
Beklager for treg tilbakemelding.
Greide å slette kildekoden, og da det er det andre prosjektet jeg har hatt i java, vegret jeg meg litt for å ta det opp igjen, da det fører til endel lesing for å få til ganske basiske ting.

Uansett, fikk dekompilert den gamle downloaderen, og mekket/oppdatert koden, for å implementere en funksjon som du nevner.

Har selv ikke vært borti bøker der sidene er delt i to, men kodet på grunnlag av slik du beskriver det. Har derimot fått testet på bøker der sidene er delt i 4 og i 6, og det ser ut til å fungere uten problemer.

Da jeg først var i gang, slengte jeg like lett inn en funksjon som setter bildene sammen til ett enkelt, etter hvert som den laster ned de forskjellige delene.

Da det er brukt over, kan jeg også bruke Knut Hamsunds Sult som eksempel; med maxLevel 5, Level 5, 4 bilder for hver side, ender en opp med bilder på 1688x2830.

Nye filen kan finnes her.