View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, altså Emma Sofia, hva skal man si? Det føltes som å komme inn på en slags amerikansk klinikk, der hovedformålet med behandlingen var å pumpe deg for penger.. Noen helt vanvittig creepy typer, som snakket om ketaminens unike egenskaper. Fikk en veneflon i armen, ble plassert i en stol og fikk stemningsmusikk på ørene. Så kom ketaminen, som selvsagt ga en interessant trip, mens behandleren Dr. Draganov satt og stirret på pasienten. Jeg tok behandlingen noen ganger, og fikk hele tiden fortalt at man måtte minst opp i 7-8 runder før virkning. Jeg kjente absolutt ingen virkning, annet enn i lommeboka. For meg var dette ikke noe annet enn noen interessante drømmer, som kostet skjorta..[/quote]

Har sett de vanvittige prisene der ja. Synd det ikke hjalp deg. Enig i at du burde lese deg opp på wellbutrin!

Jeg forstår veldig godt du elsker den givende følelsen amfetamin gjør, virkelig. Amfetamin har slept meg ut og inn av depresjon utallige ganger. Men det endte utrolig dårlig før jeg virkelig fikk den hjelpa jeg trengte. Har du vurdert utredning for adhd?