View Single Post
Ny dag på amfetamin – nye muligheter.
Sola skinner helt inn i hodet mitt nå etter to brødskiver og én halvfeit linje.

Merket jo at det var litt vanskeligere å sovne inn i går kveld, men klarte det til slutt og fikk noen timer. Våknet opp og følte meg ganske tung, men det har jo forandret seg nå etter frokosten.

Jeg fortsetter dagen i dag med å ha energi til å få gjort ting. Håpet er at det vil hjelpe meg med å bekjempe den onde djevelen i hodet mitt. Jeg vurderer til og med å ta en treningstur, noe jeg ikke har gjort på flere måneder. Det tenker jeg djevelen misliker sterkt.
---
Wellbutrin har jeg aldri hørt om. Det høres jo interessant ut, må jeg sjekke opp.
---
Ja, altså Emma Sofia, hva skal man si? Det føltes som å komme inn på en slags amerikansk klinikk, der hovedformålet med behandlingen var å pumpe deg for penger.. Noen helt vanvittig creepy typer, som snakket om ketaminens unike egenskaper. Fikk en veneflon i armen, ble plassert i en stol og fikk stemningsmusikk på ørene. Så kom ketaminen, som selvsagt ga en interessant trip, mens behandleren Dr. Draganov satt og stirret på pasienten. Jeg tok behandlingen noen ganger, og fikk hele tiden fortalt at man måtte minst opp i 7-8 runder før virkning. Jeg kjente absolutt ingen virkning, annet enn i lommeboka. For meg var dette ikke noe annet enn noen interessante drømmer, som kostet skjorta..