View Single Post
først må jeg fremheve èn ting, les tittelen på tråden..
det står "mitt syn", ikke mer el mindre.

Sitat av Skepty Vis innlegg
per definisjon vil vel strengt tatt alle søvnlidelser være kronobiologiske forstyrrelser.
Vis hele sitatet...
det vet jeg ikke, men på papirene i diagnosen min fra lovisenberg etter en måned med "klokke" som registrerer søvn og et opphold med kabler over hele meg og slanger opp i nesa for å registrere mer når jeg sover så ble det min diagnose.

Sitat av Skepty Vis innlegg
Du utvikler toleranse til cannabis også, selv om jeg er enig i at det kan være mer hensiktsmessig å bruke enn mange lovlige alternativ.
Vis hele sitatet...
har gjennom årene vært satt på det meste, ingenting av det jeg har prøvd lovlig har virket, med unntak av benzo, som ikke fungerer om man må ta det hver dag resten av sitt liv for å sovne til riktige tider.

Sitat av Skepty Vis innlegg
Avkriminaliseringen har ikke utelukkende vært positiv. Et stort problem er blant annet den store økningen i THC mengde som har oppstått som følge av storstilt kommersiell produksjon.
Vis hele sitatet...
hvordan er dette et problem når bruker er informert om prosenter oppimot "god/dårlig hasj/weed" på gata?

Sitat av Skepty Vis innlegg
Dette er en tåpelig unyansert framstilling. Det kan godt være mange vår et bedre liv som følge av medisinsk cannabis, men det er utvilsomt folk som har et dårligere liv som følge av at de lettere har tilgang på cannabis også.
Vis hele sitatet...
igjen, tittelen "mitt syn". altså mine personlige erfaringer.
var en tid jeg hadde gitt opp, og den tiden ble også cannabis et problem for meg, men etter jeg fikk orden på ting så har bruk i etterkant vært uproblematisk.

Sitat av Skepty Vis innlegg
Hvilken dokumentert forskning? Sannsynligheten for at du har lest forskningsgrunnlaget som finnes på cannabis, effektene av legalisering osv. er enormt små, i beste tilfelle har du deltatt i diskusjoner på forum med andre med samme mening, hvor dere sirkelrunker til effekten av cannabis.
Vis hele sitatet...
her refererer jeg til forskning ja, ikke mitt personlige syn.
men du misforstår.
jeg snakker om daglig langtids bruk av benzo og z-drugs, og forskning og rapporter på det finnes i tusentalls fra legit kilder, ta en titt på ncbi f eks.
etter å ha lest om det (el erfart det som jeg og sikkert fler andre her inne har gjort), så sett det opp imot det vi vet om medisinsk bruk av cannabis for samme problematikk.

er ikke tvil om hva som er best da..