View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det som skjer her inne egentlig? Jeg ser alle forslag der opiater er nevnt blir slettet? Er det så mye bedre å foreslå benzo? Og å røyke opium får lov å stå? Er det blitt sensurering på høyt plan her inne på freak eller?

Og ja, jeg regner med å at denne komentaren og bare blir slettet uten noe form for respons...
Vis hele sitatet...
Dette er innlegg som normalt slettes, ja, da det blir en avsporing og spørsmål om moderering blir på gennerell basis slettet, ikke fordi vi som modererer ikke kan svare på den slags, men fordi vi har et regelverk alle vi som moderer følger.
I tillegg til raapporteringsknappen (for å rapportere innleg som bryter med reglene) som man finner til høyre eller under hvert innlegg (avhengig om man sitter på PC eller mobil), er det flere måter å komme i kontakt med oss i crew og admins (se lenker nederst på siden).
Når det gjelder innlegg som er slettet i denne tråden, er det jeg som som har stått for slettingen. Det er begrenset hvor mange innlegg som er nødvendig med råd om å ta benzo og opiater, innlegg som bare ramser opp forskjellige typer legemidler som allerede er nevnt, tilfører ikke tråden noe.
Grunnen til at ikke alle innlegg som foreslår benzo eller opiater blir slettet, er fordi det i utganspunktet ikke bryter med regelene og at folk er forskjellig, hva den enkelte fortrekker er jo individuelt.

Nå har heldigvis TS i denne tråden vært fornuftig og valgte et godt måltid og søvn, noe som antagelig er det mest foruftige valget h*n kunne ta.
Så om noe, synes jeg denne tråden er et godt ekslempel på at det er lov og bruke hode, tenke selv og ikke ukritisk følge alle råd som blir gitt.
Sist endret av Veggen; 2. juni 2019 kl. 19:20. Grunn: Rettet opp feil