View Single Post
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Sobril er best i denne situasjonen. Jeg forstår det godt. Har selv holdt hånden til min farmor når lyset slukket. Skal love deg de kveldene er tunge som fy. Hun ville ha noen hos seg til det var tiden, så vi byttet på. Og de timene jeg ikke holdt hånden hennes, så er jeg ikke så redd for at sobrilene "ødela" minnet mitt. Det hjalp meg å sove i en fryktelig vond periode. Så benzoer har definitivt sin nytte her, men vil ikke anbefale mer en 25 mg sobril, og TS lykke til og bare hold ut. Det å vite noen skal dø høres så brutalt ut, men det når noen plutselig blir revet bort, er enda mer ufattelig. Nyt tiden og prate om minner, "gamle dager" osv.
Vis hele sitatet...
Holdt selv min mor i hånden i det lyset slukket, som 19-åring. Angrer ikke på at jeg var der for henne, men det var absolutt helt jævlig. Virkelig en opplevelse som satte spor. Samtidig er jeg veldig takknemlig for at jeg fikk støtte henne i sine siste timer her på jorden.

Skjønner akkurat hvordan du har det, TS <3 Har vært der selv. Ta vare på deg selv og ikke røyk cannabis sånn som jeg gjorde. Kan bekrefte at det ikke var noe bra for noen.
Sist endret av random98688; 10. januar 2019 kl. 21:53.