View Single Post
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Trådstarter
101
Som sagt har en bror som har prøvd det x antall ganger. Jeg stoler på han, og han har på mange måter vært min rådgiver. Vi har snakket av og på om det, så nevnte jeg at overtenking og grubling er noe som har plaget meg en stund, og at jeg var redd får å bli stuck i en loop. Med tanke på trippen kan vare 12 timer, og at mine tanker kan være ganske intense til normalt så hadde det vært et sant helvette å holdt ut med det i 12 timer hvertfall. Men han sa at hvis humøret mitt hadde byttet til negativt, så trodde han at han kunne snudd lett rundt på det. Uansett jeg er klar over at man aldri vet hva som kan skje, og jeg tror bare at jeg må vente til jeg føler meg litt mer stabil i humøret, haster ikke akkurat selv om jeg har utrolig lyst å prøve. Men better safe than sorry. For å sette det litt på spissen så finnes det tilfeller der personer har utviklet PTSD, depersonalisering, sviktende orientering og andre lidelser. Såklart er dette sjeldne tilfeller, men er allikevel et utrolig sterkt og potent psykedelisk stoff som man ikke bør leke med, hvis man ikke vet hvor man har psyken sin.