View Single Post
Ts, beklager men den storyen din kjøper jeg ikke. Du viste hva du gjorde når du snoket rundt. Det var med overlegg og at du fant gamle sexbilder er nærmest passelig straff når du opptrer på den måten mot dama.

Synes kanskje du skal ta en runde med deg selv og kjenne virkelig godt etter. Hvorfor snoket du? Og hva er årsaken til at du reagerer med det som for meg virker som urettmessig sjalusi? Dette er ikke noe du skal ta opp med dama eller kreve at bildene slettes. Dette er noe du må jobbe med, med deg selv. For her er det du som har problemet. Sier ikke dette for å rakke ned på deg eller være kjip, det er min ærlige mening. I et forhold bør man stole på hverandre og ikke drive å snoke. Og sjalusi som er grunnløs er ikke ønskelig.

Sitat av Lima Vis innlegg
Synes det er merkelig at ingen andre her reagerer på at hun sparer på disse bildene. Helt okei om kjæresten deres sparer på seksuelle bilder og filmer? Hadde nok reagert ganske kraftig selv og lurt på hva hun skal med sånne bilder av eksen. Har da selv alltid slettet sånne bilder og filmer i nye forhold
Vis hele sitatet...
Gee. Har tusenvis av bilder tatt over mange mange år. Noen er lett søkbare andre ligger dypt begravet i gamle backuper. Om dama hadde funnet gamle sexbilder av meg så er det faktisk hun som har et problem og ikke jeg. Først at hun faktisk ikke stoler på meg og driver med snoking, også at hun er så usikker på seg selv at hun freaker ut om hun kommer over gammal moro. Tipper dama til ts ikke engang husket at de bildene eksisterte. Alle har en fortid. Og noens fortid er et kodak øyeblikk. No big deal liksom.

Sitat av Nether Vis innlegg
Kjedelig å finne sånt. Selv om man er fullstendig klar over at kjæresten har ligget med menn før seg, så er det noe annet å få det presset opp i trynet "ufrivillig". Med det sagt så er det jo i bunn og grunn ganske uskyldig. Selv om du nå har sett bevis er det fortsatt bare sex fra tidligere i livet hennes.
Vis hele sitatet...
Nå "fant" jo ikke ts disse bildene. Han gikk jo aktivt og med overlegg inn for å snoke og lete opp. Som man roper i skogen osv. Ellers enig i at det ikke er noe å stresse over.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Så lenge HU tar vare på sånt, er det slutt.
Det overgår hva jeg syns er greit.
Vis hele sitatet...
Wow. Snakk om rette baker for smed. Du snoker på dama og finner du noe helt uskyldig du ikke liker så gjør du det slutt med dama? Det er jo dama som burde dumpe deg, sånn egentlig. Tja like greit vel for dama at hun blir kvitt deg selv om det er du som slår opp? Du virker ikke å være særlig voksen eller rasjonell, og kanskje passer du best alene?