View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Susa Vis innlegg
At man skal slette bilder av hele historien sin hver gang man går inn i et nytt forhold høres helt absurd ut i mine ører.
Vis hele sitatet...
Er ingen som har skrevet at man skal slette hele historien sin? Det flere har skrevet er at det er rart å bevist beholde gamle bilder av seg selv med en penis i munnen. Særlig når man er samboere så er det vel litt rart og beholde slike bilder\filmer.
Nå har jo TS skrevet at samboeren hans ikke var klar over at bildene ikke var slettet og skulle gjøre det nå. Men nå snakker vi om å beholde bildene fordi det er helt ok. Sletter man de så forsvinner hele historien sin.
Må innrømme at hvis det er helt okei så angrer jeg på alle filmene jeg har slettet etterhvert og alle bildene av andre jenter jeg fjernet når jeg fikk meg samboer og barn på vei. Det har heller aldri vært noe krav eller samtaleevne, har egentlig gjort det automatisk av respekt for dama. Har ikke sett gjennom hennes gamle bilder/filer, men er så naiv at jeg tror heller ikke hun sparer på slike bilder, ihvertfall ikke med vilje