View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte jeg skulle komme med en oppdatering så ofte jeg kan, så her er en oppdatering:
Jeg er innlagt, som dere har fått med dere, her har jeg alt jeg trenger. Staten betaler alt dette, jeg bare sitter her og venter på at urinprøvene skal bli rene, slik at jeg kan flyttes til langtidsbehandling et annet sted i denne byen.

I dag hadde jeg en liten samtale med lege og avdelingsleder her, da forsto jeg det slik at når jeg slipper ut herfra, så betaler de taxi til det andre stedet jeg skal legges inn. Dette skjer altså om ikke så lenge, i og med at det er amfetamin de bryr seg mest om. Når jeg er ren fra amfetamin, så er det OK å flytte meg over, selv om jeg skulle være positiv på hasj og benzo. Jeg regner med at jeg også blir ren fra benzo ganske raskt, i og med at det bare har vært Rivotril, Xanor og litt diverse, men ikke Valium eller noe som sitter i urinen lenge. Jeg har jo erfaring med rusmidler og sånt, jeg har vært rusmisbruker i mange år.

Jeg spurte om hva som skjer om jeg ber taxien kjøre et annet sted isteden. Det sa de at er opp til meg, det er mitt eget problem om jeg gjør det. Det er fullstendig frivillig om jeg vil legge meg inn til langtidsbehandling eller ikke. Det er interessant, for jeg har både lyst til å skyte amfetamin igjen, og å legge meg inn der. Jeg må virkelig veie opp fordeler og ulemper, kanskje dere kan komme med noen støttende forslag som gjør at jeg velger å legge meg inn, og ikke skyte amf? Det er altså bare det jeg har lyst til å gjøre, jeg har ikke sug etter benzo eller hasj. Det er mest etter nikotin og amfetamin. Opiater har jeg ikke rørt på noen år, FUCK DET så jævlig.

Det er faktisk ganske greit å være her på avrusning. Jeg er jo låst inne, og kan ikke gå ut som jeg vil. Jeg har ikke rørt coca-cola (IKKE kokain, men drikken cola.) eller andre "usunne" ting mens jeg har vært her. Jeg har kun spist sunt, regelmessig, og ikke røyka eller brukt snus heller. Det blir jo ganske mye å ordne på en gang, men jeg føler meg ganske bra! Det er bare det psykiske rundt det at jeg angrer på skytinga jeg sliter med. Og det fysiske nikotinsuget.

Tar gjerne imot spørsmål og sånt.

Har du lyst til å skyte rusmidler, som f.eks. amfetamin?
Ikke gjør det.