View Single Post
Det er samma tankegangen jeg har når jeg craver drittmat og har vært "av" en liten stund(spiser vanligvis veldig sunt.)
Du kan tenke på det slik fra et psykologisk standpoint:
Når du craver drugs så blir en "versjon" av deg trigga og kommer til live. Den personligheten(subjektivt) har også en korrelasjon i hjernen din(nevrologisk, objektivt). Dersom du skulle tatt det skuddet så vil du forsterke det personlighetstrekket og samtidig opprette en kobling i hjernen din som aldri forsvinner. Det beste håpet er å lage nye baner, forsterke de gode, osv.

Ellers så syns jeg det ser ut som en latterlig excuse, som kan ha unødige konsekvenser. Du tenker ikke langsiktig. Du er triggered av cravinga, og siden du allerede skal inn på avrusning så anbefaler jeg deg til å faktisk ta ansvar for deg selv og gjøre det rette valget. Du vet hva det er, hvis ikke hadde du ikke spurt oss. Grunnen til at du spør oss er fordi du ikke helt tør å ta det valget selv og håper på at noen skal gi deg "lov" til å gjøre det. Du vil essensielt ikke ta ansvar for deg selv, og det er nettopp det du trenger.

Dersom du ikke gjør det, så vil du føle deg sterke og klarere til selve avrusninga.

Det å injisere er definitivt mye mer heavy enn å sniffe. Kanskje du kan se på det som en "test fra universet"? Like før du skal på avrusning så får du muligheten til å sette din første sprøyte, heh?
Sist endret av Daaaaaaaa; 17. oktober 2018 kl. 01:29. Grunn: Fordi