View Single Post
Trådstarter
109
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Har du lest litt om scams?

Det er tekstbok-eksempel på å halde på ein sucker som er villig til å kaste gode penger etter dårlege pengar. Har du først invistert tid og pengar i noko, er det lettare å gjere det ein gong til - i håp om å vinne tilbake det du tapte.

Det er slik advance fee fraud funker. Det er slik veldig mange vanlige street cons funker.

Ikkje bli overraska om du vert svindla ein gong til...
Vis hele sitatet...
Nå var dette ment mer som ironi fra min side... men, update folkens: finn-annonsen min er registrert på mine foreldres adresse siden jeg jobber på sjøen. Noe som vil si at de sannsynligvis vet hvor mine foreldre bor. Derfor trekker jeg meg, jeg kan ikke ta sjansen på å "ta" de i frykt for hevn på det de tror er min adresse. Hadde det vært min adresse hadde jeg gjort det. Jeg personlig har kameraer, flombelysning med bevegelsessensorer + alarmer med bevegelsessensorer ved alle innganger samt skallsikring alarm fra Sector Alarm. I tillegg har jeg noen blyfylte gaver til de som likevel skal komme seg forbi. Men akkurat å utsette mine foreldre for denne risikoen - det gjør jeg bare ikke... beklager at det ikke blir noe mer action folkens...