View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er jo fantastisk at det gikk bra med deg og at du klarte å komme deg til et sted hvor du trives med deg selv og verden! Hatten av for det, virkelig! Men fremstår ikke løsninga som litt vel risikabel? Komboen ensomhet, manglende antenner, spritfyll og bol - med alt det kan medføre av humørsvingninger og lignende - det fremstår som litt av et minefelt å feste i.
Vis hele sitatet...
Tja, hva skal jeg si? Jeg kunne vel brukt mye tid på å forsvart det jeg har gjort oppgjennom, men jeg ser ikke poenget. Kanskje jeg har vært heldig, eller kanskje jeg er der jeg er i dag med den kunnskapen jeg har. Uansett er jeg på et veldig fint sted i livet mitt akkurat nå.

Folk reagerer forskjellig på AAS, og folk reagerer forskjellig på de ulike rusmidlene. Jeg kan iallefall si at den dag i dag, og de siste årene vet jeg akkurat hva jeg har puttet i min egen kropp, og hva det gjør med kroppen min, og tar eventuelle konsevensker av dette.

Derfor er jeg også forsiktig med å anbefale andre noe jeg selv har gjort, da majoriteten ville hatt et helt annet utfall av min tidligere livsstil. Nok sidespor for idag. (:

Til TS. Nå vet jeg ikke hvor aktuelt dette er for deg, men jeg kom nettopp på at jeg nylig har brukt Covid-19 som en unnskyldning til å treffe gamle kjente når Norge åpner opp. Ikke fordi jeg har så forferdelig lyst, men jeg vil på generell basis fortsette å utvide nettverket mitt. Det kan foreksempel være å møtes for en øl, eller å gjøre noe sosialt til (sen)sommeren.
Sist endret av Superspurv; 6. april 2021 kl. 13:48.