View Single Post
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kan anbefale boka 'Models: Attract Women Through Honesty" av Mark Manson.
Hjalp hvertfall meg veldig. Istedetfor å spille spill og prøve å late som man er en kul fyr så handler det bare om å være ærlig.
Vær ærlig mot deg selv og mot alle du møter, fortell om hvor perfekt uperfekt du er og vis medmenneskelighet så går resten veldig greit.
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg har innsett selv, men noe jeg definitivt må prøve å være mer bevisst på. Den boken skal sjekkes ut!

Sitat av Jorg Vis innlegg
Kan kjenne meg igjen i Spurven på det meste bortifra delen om bol, det var min vei inn i et "normalt liv" etter en ungdomstid fylt med gaming.
Vil ikke si det er spesielt risikabelt, spesielt ikke hvis man fjerner bol fra formelen. Fikk min første dame i midten av tjueårene selv, og ganske mange av mine kompiser har sin første dame nå i slutten av tjueårene, så ville ikke stresset for mye om jeg var TS. Men det er viktig å oppsøke nye personer og sosiale situasjoner, og ikke stagnere og ende tilbake igjen i en ond sirkel.
Vis hele sitatet...
Jeg har nok definitivt stagnert litt i det siste, så det er noe å jobbe med, men det har nesten vært vanskelig å ikke stagnere litt det siste året. Det beste er nok å planlegge frem mot mer normale tider, og bryte seg ut av sirkelen igjen så snart det er litt lettere å få til.