View Single Post
Vi leser nyhetene vi også Aoaokn, kan du ikke heller komme med noen refleksjoner du har?

Abc - analyser kan ta lang tid som i flere måneder. Kanskje prøver må sendes til utlandet til dobbeltsjekk for alt vi vet eller at noe gikk feil med de prøvene de tok sist de var der... Jeg syns definitivt dette her tar lang tid jeg også og utenfra kan det virke som at politiet ikke gjør en dritt men er kjent med etterforskninger hvor det som har tatt lengst tid å analysere var DNA spor på eiendom/eiendel og etter det er ferdig skal det gjennom flere prosedyrer og klausuler og ting og tang så det tar tid før man får tilgang til beslaglagt eiendom/eiendel igjen. Så tror nok de jobber intensivt selvom vi ikke ser det fra utsia! Håper jeg ellers driter de seg loddrett ut eh som heller ikke er så fremmed for snuten men... Ser det sånn at nye måneder med huset i beslag betyr nye prøver eller ikke komplette analyser.

Jeg tror og håper at politiet røper et gjennombrudd de har vært på færten av en stund innen de neste 3-4 månedene.

Sitat av monoid Vis innlegg
Traumatisert eller ei, han har jo ikke fått bo der og dermed heller ikke fått kjenne på det.
Selvfølgelig vil han tilbake i sitt eget hjem. Om han hadde blitt værende der eller dratt grunnet traume eller en gnagende samvittighet vet vi ikke.
Vis hele sitatet...
Han var jo hjemme et år eller no før han fikk status som mistenkt. Han ville tilbake allerede etter et par dager på hotell under beskyttelse av politiet rett etter det som ble først kjent som kidnappingen. Det er ikke normalt etter noe sånt... Med mindre man egentlig IKKE har noen fremmede personer som truer familien og har tatt seg inn i huset og fortsatt har husnøkkeln din, men har full kontroll over det som har skjedd og er trygg der fordi det ikke finnes noen fiende...
Sist endret av Mefibon; 14. august 2020 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.