View Single Post
Sitat av Furutoppen Vis innlegg
Har selv et par med DT770 (80 ohm versionen) og jeg kan ikke si annet enn at jeg er knallfornøyd, Velurputene er helt himmelske.. Driver mine med en Fiio Olympus E10k Dac. Kjøpte også modmic men jeg hadde store problemer med lavt volum og støy på den miccen
Vis hele sitatet...
Takk for info! Har du prøvd 80 ohm versjonen uten en DAC?

Sitat av FryingPan Vis innlegg
Angående mic, så kan jeg egentlig anbefale Svive (tror dette er Komplett sitt merke), kjempegod kvalitet for lite kronasjer. Bytta ut det ræl-stativet med gorillabein som har vært for mobiltelefon, og har nå ganske ålreit portabel mikrofon som kan stå overalt på pulten.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke de ut! Svive lager egentlig overaskende greie produkter syns jeg til prisklassen.

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Audio-Technica ATH-M50x er veldig bra. Et merke som konkurrerer mot de "mest kjente" merkene, og fokuserer på lydbilde og volum, kontra "noise-cancelling" som Bose gjør for tiden.

Hører mest på prog-rock (Pink Floyd, Yes, Jethro Tull osv) og nyere psychedelic-trance selv, og for den type opplevelser, der man vil høre hver eneste lyd, vil jeg anbefale Audio-Technica.

Dessuten opplever jeg dette merket som billigere enn andre i samme klasse, siden merket er "up and coming".
Vis hele sitatet...
Sett M50x nevnt noen ganger før. Skal lese meg mer opp på de!