View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Uansett over til hva dette i utgangspunktet handlet om.. tusen takk for alle gode råd og ord, det betyr så mye når man er så langt nede.. Sykemelding fikk jeg i dag tidlig to uker i første omgang, så skal vi vurdere etterpå om jeg kan jobbe deltid. Blodtrykket mittvar for høyt, og jeg veier i tillegg for lite. Fikk også innsovnings piller til nøds bruk. Jeg har elendig samvittighet og føler meg mislykka..slik jeg kjenner arb.giver er han av den oppfattelsen at så lenge du mestrer å gå på do selv og spyle ned etter deg, er det ting du kan bidra med på jobb..han er også snar med å tenke at mye fravær er skulk... jeg skal faktisk nå gå meg en tur opp i skogen. Må gud forby at jeg treffer han dær. Hahaha..
Vis hele sitatet...
Veldig bra at du fikk deg sykemelding og tar får det litt roligere.
Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, IKKE la sykmeldingen gå deg på samvittigheten, det er ikke noe særlig givende å gå å tenke at man sluntrer unna verdifull tid når man egentlig skal komme seg på hektene igjen.
Igjen, du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du tok ut en sykemelding, til sammenligning så vet jeg av folk med enklere livssituasjon (jeg har særdeles lite respekt for) som tar ut en sykemelding i måneden.