View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Men hva faen tror du da mann?! Girl meets boy, fall in love osv. Tror du hun planla at hun skulle være alene med 4 unger? Isåfall er du dummere enn du framstår her. Ingen planlegger slikt. Ja mange forhold går til helvete, men ingen kan forutse noe slikt når tidene er gode. Hva hjelper det du skriver? Og hvor faen vil du med det? Du sparker en person som allerede er i knestående
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har forstått dette med blomsten og bien...

Det er mye man gjør når tidene er gode, men som man må ta konsekvensen av i ettertid. Man forventer at mennesker ikke tar opp mer lån enn de kan betjene i tøffere tider, forsikrer seg mot ulykker, kjører man for fort må man kalkulere om det er verdt risikoen etc. Når det gjelder barn mener jeg at også her bør man kunne forvente at folk tar ansvar for 'uforutsette' hendelser i fremtiden.

TS nevnte to ganger i sitt innlegg at hun var bevisst på at hun kunne få kritikk/kraftsalve, så av meg fikk hun min personlige mening (Som fra hennes ståsted var negativt) samt konstruktive råd om hva hun kan gjøre for å få hjelp i den situasjonen hun er i.

At folk er litt sensitive ang. dette temaet bekrefter jo bare mine mistanker om at det er tabu å stille spørsmål rundt det å få flere barn enn strengt tatt nødvendig.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk igjen gode du. Skikkelig mann!! Du endten er eller blir en staut gentleman some day. Mannsjovenister ser ikke alltid at det er to til å lage barn, jeg lagde dem ikke i vill lyst alene. Han bidro da godt, og ønsket alle disse barna... men så fikk han napp på en jobb han har drømt om hele livet og ikke hadde turt å håpet på.. da valgte han den...og så fort at dette ikke gikk. å kombinere med damme og barn .Da ville jeg ha han hjem igjen. Da valgte han jobben fremfor oss her hjemme. Og her sitter jeg. Frynsar i nærvene og roper på hjelp...
Vis hele sitatet...
Du må gjerne kalle meg mannsjåvinist, det er i såfall første gangen jeg får høre dette. Så vidt meg bekjent har jeg ikke nevnt noe om at du er ansvarlig for reproduksjonen alene.

Ønsker deg lykke til videre. Som nevnt er det hjelp å få i kommunen om du kontakter de.
Sist endret av downlow; 30. oktober 2017 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.