View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av downlow Vis innlegg
Hvorfor skal jeg drite i å si min personlige mening? Hva er forskjellen på dette og andre vanskelige livssituasjoner folk er i? Man er ansvarlig for sine handlinger, og konsekvenser av disse handlingene. Etter 3 barn bør man vel kanskje skjønne at dette begynner å bli slitsomt. Eller er det automatisk slik at fordi vi snakker om barn her, at det er det tabu å si at det kan bli for mye av det 'gode'?

Jeg har fremdeles ikke fått et godt svar fra TS på hva som driver folk til å få alle disse ungene? Værste eksempelet jeg har i mitt nabolag er en kronisk deprimert alenemor med 6 unger. Ja det var kjipt at mennene stakk, men ærlig talt statistikken for samlivsbrudd/skilsmisser er jo ikke hyggelig lesning, så det kan jo ikke komme som overraskelse.

Kan skjønne at mine synspunkter kan virke provoserende på enkelte, men i en overbefolket/forurenset verden bør det strengt tatt være mer fokus på dette.
Vis hele sitatet...
Men hva faen tror du da mann?! Girl meets boy, fall in love osv. Tror du hun planla at hun skulle være alene med 4 unger? Isåfall er du dummere enn du framstår her. Ingen planlegger slikt. Ja mange forhold går til helvete, men ingen kan forutse noe slikt når tidene er gode. Hva hjelper det du skriver? Og hvor faen vil du med det? Du sparker en person som allerede er i knestående