View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
UFO er på ingen måte det samme som aliens, det å fastslå at det er en UFO forteller oss ikke noe annet enn at vi ikke vet hva det er.

Så UFO, ja. Aliens, nei.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å fremstille det som om jeg mener at UFO automatisk betyr at det er aliens. Vet jo hva forkortelsen står for.

Nei jeg vet ikke hva det kan være. Likevel finner jeg det interessant. Aliens tror jeg for det meste finnes på film og slikt.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Pokker altså! Det var den teite kusina mi, Cortina Ford, sin skyld! Hun skulle besøke meg, og det var jo pent gjort - jeg hadde ikke sett henne siden bryllupet til onkel Zaphod på Kakrafoon - men hun evner jo ikke å ta til seg de enkleste instrukser! "Hold en trajektorie som minner om de maskindrevne luftfarkostene de har på planeten", sa jeg. "Parker romskipet i skauen, på natterstid og med alle lys avslått", sa jeg. "Hold de jævla probene unna jordboernes ulike kroppsåpninger", sa jeg. Men hørte hun på meg? Nei, det gjorde hun ikke! Hun stupte ned midt på lyse dagen, lot seg bli sett av pattedyrene og nå har hele planen vår blitt spolert. Putin var snartenkt og fikk arrangert et lite 'reaktoruhell' i Arkhangelsk (), men det var for lite og for sent. Det er ingen som lar seg lure av det nå. Vi må nok bare innse at jordboerne har busta oss skikkelig. En gang i tiden kunne vi bare snappe vitner med oss opp i lufta, probe de og dumpe de i ei grøft - ikke en kjeft trodde på historiene deres - men den tid er ugjenkallelig forbi. Takket være sunn skepsis, detaljfokusert nidkjærhet og kløktig logikk har de begynt å se mønstre vi selv ikke var klar over at vi la igjen. Jorboerne er helt enkelt altfor observante til at vi greier å holde kontroll på de uten at de merker oss. Vår onde plan er helt enkelt spolert. Vel, vel. Det var et godt forsøk, men nå må vi bare innse at vi må trekke oss ut. Dette funker ikke lenger.

EDIT: ooops. Dette skulle vært en e-post til føringsoffiseren min, men så kom jeg visst i skade for å poste tektsen på et nettforum i steden. Dere kjøttsekker anbefales å ignorere det overstående hvis dere ikke vil bli zplanxset.
Vis hele sitatet...
Du svarer meg kun på den måten fordi jeg er den jeg er og du har noe imot meg. Ikke for det jeg skriver.

Hadde håpet vi kunne ha en tolerant diskusjon rundt denne hendelsen jeg fant veldig interessant. Ikke et stand-up show selv om innlegget ærlig sagt var gøyalt.

Uansett er universet noe som fascinerer meg hver eneste dag. Jeg tilbringer av og til dager når jeg er på hytta til å legge meg ned ved siden av bålet å høre på pistringen mens jeg studerer stjernene og alt som foregår på nattehimmelen og gruble over hva som foregår der oppe.

Eller noen ganger til å bruke teleskopet på det lokale universitetet for å se litt på planeter og slikt. Det fyller jeg av og til dagene med.

Hvis jeg ser en ildkule bevege seg i høy hastighet, så tror jeg ikke nødvendigvis at det er en livsform. Mest sannsynlig tenker jeg at det er en meteor eller noe annet som vi allerede har kunnskap om.

Jeg tror ikke det var aliens i objektet som ble observert. Aliens har jeg sett flere ganger, men kun på film.

Hvis det finnes livsformer andre steder så tror jeg det er noe annet enn det som allerede er fantasert frem. Ikke sikkert vi blir observert heller, men hvem vet..?

Får vel bare beklage for at jeg ville opplyse om en ekstremt sjeldent hendelse som jeg også var nyskjerrig på å høre hva dere tenker dette objektet kan ha vært. Vet heller ikke om det er vits å skrive slike innlegg lenger når det hele blir gjort om til et stand-up show.