Tråd: Groguide
View Single Post
Hei :-)
Hadde en potte med en peppermynteplante i. Dro denne utav, og etterpå lå det en god del mindre røtter igjen i jorden.
Jeg tok et par frø fra en weed jeg røykte på og lå de i bomull og vann, tørt og mørkt, og de spirte etter et par dager.

Jeg har nå plantet det ene frøet i den gamle peppermynte-potten, og min nye venn er ca 4-5cm høy. Man kan se 4 grønne blader gjøre seg mer og mer tydelig. Jeg vil ha tips til en billig LED-lampe som jeg kan (trygt) la stå på i 3 uker i strekk uten noe særlig tilsyn. Jeg skal vekk på ferie til Egypt med et par kompiser og partneren til ene kompisen i hele 3 uker, så. Jeg trenger tips til en relativt billig LED-lampe som vil ta vare på babyen mens jeg er vekke.

Ellers lurer jeg på om dere tror jorden er OK nok til at den vil overleve der? Jeg ser ikke nødvendigvis etter et vanvittig sluttresultat, dette er egentlig bare et dårlig forsøk med lite penger involvert. Men det var så gøy når den spirte at jeg i alle fall vil ha en plante jeg tydelig kan se er en cannabis-plante :-)

Er det noen næring jeg kan kjøpe i tillegg til pæren som øker sannsynlighetene for dette?

Hva vil deres tips for den billigste growen være?