View Single Post
tenkte bare jeg skulle dele mine små tanker..

Jeg mener grunnen til at heroin har blitt så "uglesett" er fordi man bare ser skrekk eksemplene(de som tigger penger på plata osv.) Det er vel ingen fremgangsrik forretningsmann som ville stått frem som heroin bruker. Det er _INGEN_ som vet størrelsen på mørketallene. og vi vill heller aldri få hvite hvor mange som bruker dette stoffet forsvarlig før samfunnet slutter å behandle rusmissbrukere som hunder. noe som neppe skjer med det første.

og hvis det som blir sagt om at det er ute av kroppen etter bare tre dager, er det lett å svare på hva som skaper avhengighet. hvis du starter bruken for og glemme noe vondt, en skillsmisse eller død O.l. er veien til fysisk avhengighet kort. Dette sier jeg fordi jeg har prøvd dette, bare ikke med heroin. og det som kan sies sikkert er at selv om du glemmer noe for en kveld vil du uansett huske det om morgenen. Så da er det ikke det fysiske suget som får deg til og ta en sprøyte til, men det psykiske. Og da tar det ikke mange dager før den fysiske avhengigheten er der.

Så jeg mener helt klart at det er mulig og ha et "sunt" forhold til heroin. Betingelsen er bare at så snart du tar stoffet av andre grunner en at du vil slappe av etter jobb eller i helga. så er det bare og kaste det i toalettet og drite i å ta det før du føler at du har kontroll over den eller de hendelsene som kan føre til missbruk.

Håper dette var til noe hjelp for tråden, var litt vanskelig og ordlegge meg. men skal svare på alt som er uklart.