View Single Post
Ketamin kan anbefales sterkt, det er veldig annerledes en de vanlige "misbruker- stoffene" som amf og hasj. Samtidig krever det ikke så mye forberedelser som for eksempel LSD og sopp.

Etter en uke på Roskilde- festival kom jeg hjem utkjørt i hodet av kokain mdma LSD amf benzo kodein og alkohol. Ikke hadde jeg hasj hjemme heller, men hadde 400mg ketamin og tenkte, hvorfor ikke ta alt?. Så jeg pakket det i rizla og droppet 0.4g først lå jeg og nøyt en speedball-aktig eufori, etterfulgt av at hele kroppen ble bedøva og låst fast med en gang ble jeg litt redd men tenkte at det nok går over. Det tok ikke lang tid før jeg befant meg langt ute i hyperspace i 500km i timen føltes det som. Kom til meg selv og tenkte "woooow" før jeg ble slengt tilbake i ketamin land om og om igjen. Man er innom masse rare følelser men i min erfaring bare positive, og tiden går fra superfort til kjempesesint opp og ned. Med en gang man kjenner det går ut av kroppen er det digg å røyke hasj.

Har erfaring også med mindre doser også som er veldig gøy det og, men man bør sniffer det isåfall.

Ellers kan jeg anbefale lystgass/no2 patroner
Sist endret av Bluesky_; 30. desember 2019 kl. 06:08.