View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Nå har det seg slik at jeg er en dagligrøyker, har vært det en god stund, og har aldri hatt noe særlige dårlige opplevelser enda.

However, hadde en veldig rar opplevelse for 3-4 uker siden.
Så jeg hadde nettopp vært 3 dager på xanax ish, og dagen etter skulle jeg kun røyke. Når jeg var ferdig med jointen, la jeg meg i senga, og plutselig kom det stemmer fra lyden playstation-vifta lager. Jeg skjønte jo såklart at dette bare var at jeg var ekstra fjern, og stemmene var ingen jeg gjenkjente.

Nå vet jeg jo at dette kan være symptomer på psykose ol., spesielt det med å høre stemmer og sånn fra viftelyder, men hvorfor skjedde det etter jeg hadde tatt xanax? Har opplevd mye rart etter xanax binge, som å kunne visualisere meg ting før jeg legger meg, med øynene lukket. En slags drømmetilstand, men dette synes jeg egentlig er veldig morsomt og interessant, blir litt som lucid dreaming der jeg kan styre veien selv.

Hva er dette, burde jeg trappe ned på xanax og røykings? Har ikke hatt lignende opplevelser etter, og tenkte at om jeg fikk noe lignende, så måtte jeg gi meg med en gang, for verdsetter mental helse ekstremt mye.