View Single Post
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Han prøver hjelpe deg.

nr 1. Nolva etter noen uker turina gjør intet magisk. Ei heller ikke ukene på turina, selv om du vil få noe resultater og en liten følelse av hva "boling" dreier seg om. Det vil heller ikke gi "shutdown". Shutdown i seg selv er et missbrukt begrep blant brukere, fordi det får test produksjonen til å høres ut som en bryter som skrur seg av og på, men det er mer som en dimmer.
Altså noen kurer vil senke egen produksjon mer en andre, noen vil også etterlate kroppen i en tilstand med ekstra forhøyet østrogen i tillegg som også gjør det vanskeligere.

Turinabol only, er ikke så ille for egen produksjonen, omdannes ikke til østrogen. Det gir heller lavere østrogen nivå siste ukene som hjelper produksjonen i gang igjen.

Takk for svar. Foreslår du at jeg prøver heller kun Turinabol 40mg som første kur eller kun test e i 250mg/uke i 10 uker?

Om nolvadex vil gjøre noe som helst significant annet enn å blokkere noen selektive reseptorer.. blandt annet i brystvev og minske sjangsen for gyno, er jeg heller tvilsom til.

Personlig aldri sett forskjell på blodprøve etter turina only med nolva PCT og uten.

nr 2. Hva vet du om "bolefella" før du i det heletatt her vært på kur? Han snakker om hvor lett det er å gjøre igjen og han har helt rett.
Vis hele sitatet...
Synes du jeg bør kjøre turinabol only 40mg/dagen i 6 uker isteden da? uten test? Eller skal jeg kjøre kun test e 250mg/uka i 10 uker?