View Single Post
Sitat av funksjon Vis innlegg
Det fremstår som en ekstremt flau, patetisk, smålig, barnslig og som nevnt tungvinn løsning. Å gjøre seg "super klengete, needy, sjalu og desperat" vitner om at man ikke klarer å stå opp for seg selv, og dramaet du påstår at venninnene skal lager er jo rent hypotetisk. Det kan jo fint hende de er mer oppegående enn hva du tror og skjønner hva som foregår.
Vis hele sitatet...
Jojo, men nå regner jeg med at å forklare at man ikke er interessert ikke funker. Er enig i at det er en tungvindt måte å kvitte seg med problemet, men det er mye enklere enn å ha en jente hengende etter seg i flere måneder. Har vært borti lignede situasjoner selv med jenter som er "gærne" etter meg, og å si "nei" har aldri fungert. Ofte har det gitt stikk motsatt effekt. Venniner har spamma meg på facebook og anklaga meg for alt mulig tull, guttevennene deres har trua meg fordi jeg "såra" vennina deres. Alt pga jeg ikke ville ha noe med den personen å gjøre.

Ellers er jeg helt enig med å si klart ifra om at du ikke er gira bør være det første man gjør, men det er også noe jeg regner med de har prøvd.

Og til slutt så må jeg si at jeg anbefalte dette som en løsning på "crazy" jenter. De som virkelig ikke klarer å la deg gå. Det kom ikke fram i de første inleggene mine, my mistake.