View Single Post
Må hive meg på og uttrykke min misnøye over etaten.
Min erfaring med politiet er regelrett komisk og bekrefter teorien min om at vi bor i bakvendtland.

Var på jobb som dørvakt en gang i tiden. Når jeg skulle dra hjem tok jeg, en kollega og en kompis (to vitner) en full guttunge på 18 på fersken i det han helt uprovosert og tilfeldig gjentatte ganger sparket inn bildør, bakskjerm, vindu mm på min parkerte bil. Holdt han igjen til politiet kom og tok en prat med han, hvorpå han tilstod. De lot han gå og ba meg anmelde.
Dro ned på politistasjonen Mandagen etter og anmeldte.
Endte i at jeg fikk en telefon fra ei sur politidame som sa jeg skulle passe meg(?), siden denne gutten hadde grått til patruljen og til pappaen sin og fortalt jeg hadde snakket hardt til han, og at jeg risikerte motanmeldelse.
Enden på visa var selvfølgelig henleggelse. Til tross for tilståelse og to vitner.
Hadde jeg visst som i dag, at man aldri kan stole på at politiet handler rett og rettferdig hadde jeg bare grisebanket drittungen. Trist at man føler det er mer aktuelt og ta saker i egne hender - noe man selvfølgelig kan bli straffet for.

En annen gang ble en kompis av meg utsatt for vold på et utested av flere idioter hvorpå han endte opp med en kneskade i lang tid senere - krykker og hele dritten. Hendelsen skjedde forann typ 200 vitner, inkludert hele bartenderstaben, dørvakter mm.
Må i avhør og avlegge forklaring som vitne, blant flere.
Saken er idiotsikker.
Henlagt.

Andre ganger har jeg fått etterforskere på døren, som kommer å ringer på til alle døgnets tider, i mens jeg er på jobb, dagtid helg, kvelder. Var jævlig viktig at jeg kom ned på stasjonen for et avhør. Saken? De etterforsket et lite knust verandavindu på en stor nyttårsfest jeg hadde vært på. ca 6 andre fikk etterforskere på døren med krav om å møte til avhør.
Mitt bilvindu eller verandavindu - like mye verdt etter min mening og bør få lik prioritering. Ikke tilfelle.

Men som flere skriver over her, ta deg svarte faen på at hvis du er Lille Mathias som har capsen bak frem og skateboard så bruker de gjerne 40 minutter på å vrenge lommene dine og ytterlige 60 minutter på å tvinge seg inn på gutterommet ditt for å lage leven uten sidestykke.

Bakvendtland.
Sist endret av SpiritLion; 2. august 2019 kl. 21:09.