View Single Post
Jeg var drittunge jeg og en gang, så jeg kan forstå noen av svarene.

Men anbefaler og lese hvert eneste ord før dere svarer. Spes. doseren for han finner på ting i innlegget sitt så...

Snakkes folkens. Takk de som forstår og ikke bare vil krangle for de er misunnelig fordi jeg har/hadde et liv.

Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Selvfølgelig sier forsikringsselskapet at de er enige i slett jobb fra politiet, du la sikkert fram din mening om politiet først så selvfølgelig er de enig med kunden.

Hva forventer du av politiet, skal de kjøre full utrykning for å lete etter dine fete leketøy eller skal de prioritere hensiktsmessig for samfunnets sikkerhet? Du aner null, nada, niks om hva politiet foretok seg den dagen, drukningsulykke, voldsepisoder osv. Mange ting som har mye større prioritet enn noen jævla kjøretøy.

Forøvrig er det jævla kleint å se deg snakke nedlatende om andre og trekke fram hvor fete leketøy du har innehatt.
Vis hele sitatet...
Leser du tråden så får du svar på det du lurer på. Kranglefant. Anbefaler deg å ikke antyde ting ut av ingenting også.
Sist endret av Naturgrønn; 2. august 2019 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.