View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du forventer at politiet skal kjøre til huset ditt for å si "Japp, ingen motorsykkel her du gitt. Nei, tilbake til stasjonen da". Selvfølgelig må du inn på stasjonen? Det er ikke akkurat bevis som er utrolig tidssensitive, og det å sende ut en patrulje for å konstantere at en motorsykkel er forsvunnet er enorm sløsing av ressurser. Hva mener du selv de skulle gjort, annet enn å etterlyse den? Gå dør til dør og spørre om noen av naboene har funnet den? Gå rundt i gatene å lete?
Vis hele sitatet...

Parkerte sykkelen om kvelden. Jeg merker den er borte tidlig neste morgen. De kunne kjørt ut og lett, se etter spor. Det er snakk om 100 000

Hadde du hatt innbrudd, og stjålet 100 000 fra deg og de ikke kom. Hva hadde du syntes?

Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Har du ikke forsikring? Delkasko og full kasko dekker tyveri. Utifra tidligere innlegg virker du ikke edruelig nok til å inneha førerrett for verken bil eller motorsykkel.
Vis hele sitatet...
Har delkasko som dekker.

Om jeg har førerrett eller ikke spiller ingen rolle. Dette handler om objekter som er sjålet og jeg har fullt lov å euie så mange kjøretøy jeg vil.


Visste dette bl en tråd der dere finner på alt dere kan for å kommme med slike svar.

Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Har du ikke forsikring? Delkasko og full kasko dekker tyveri. Utifra tidligere innlegg virker du ikke edruelig nok til å inneha førerrett for verken bil eller motorsykkel.
Vis hele sitatet...
Har delkasko som dekker.

Om jeg har førerrett eller ikke spiller ingen rolle. Dette handler om objekter som er sjålet og jeg har fullt lov å euie så mange kjøretøy jeg vil.


Visste dette ble en tråd der dere finner på alt dere kan for å kommme med slike svar.
Sist endret av Naturgrønn; 2. august 2019 kl. 02:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.